Jak postupovat při reklamaci

  • Vyplňte reklamační formulář, který najdete dole na stránce. Najdete na něm všechny důležité informace, které potřebujete pro bezproblémové vyřízení reklamace.
  • Kopii s formulářem, který Vám přijde do e-mailu vložte do balíku.
  • Spolu s protokolem reklamovaného zboží doporučujeme přiložit i kopii daňového dokladu – faktury. Komunikace se tak výrazně urychlí.

Zboží odesílejte na adresu:

CZECHQUIPSTER

Petr Chochole

Kalabisova 125/V

377 01, Jindřichův Hradec

Zboží odeslané na adresu, která nebude správně vyplněná, bude balíček vrácen odesílateli.

Na zpracování reklamace máme 3 pracovní dny od doručení. – O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím administračního rozhraní.

Reklamační řád:

Odpovědnost za vady zboží, záruka

Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění.

Zrušení objednávky

Kupující může odstoupit od smlouvy kdykoliv před dodáním 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky bez udání důvodů, to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedené platby.

Více v obchodních podmínkách.

Reklamační formulář

    Add to cart